Exemple

Voxline Communication pune la dispozitia utilizatorilor qrit.ro un ghid complet de implementare in marketing, insotit de studii de caz si exemple relevante.

Puteti descarca acest ghid de aici.

Implementarea unei campanii care are la baza codurile bidimensionale da prilej omului de marketing sa descopere noi provocari: adaptarea continutului oferit, accesul consumatorului la continutul oferit, educarea consumatorilor, masurare si monitorizare, creativitate si inovatie. Inainte de a demara o campanie de marketing prin intermediul codurilor QR, va recoamadam sa tineti cont de urmatoarele:

  • ce solutie folosesti? QR cod-ul este universal scanabil!
  • unde il promovezi? Unde sunt potentialii clienti care pot scana codul tau!
  • stie utilizatorul ce sa faca? Ofera-i instructiuni, suntem inca la inceput de drum!
  • ce continut oferi? Gandeste continutul stiind ca va fi accesat de pe un telefon mobil!
  • care este contextul in care va fi scanat codul? Adapteaza continutul descoperit contextului in care utilizatorul intra in contact cu codul!
  • sharing? Construieste o relatie cu utilizatorul si ofera-i posibilitatea distribuirii continutului descoperit dupa scanare!
  • poti masura? Alege o platforma care iti permite masurare si monitorizarea accesului!

Va stam la dispozitie pentru consiliere in implementarea unei campanii QR, realizare de siteuri adaptate pentru accesul de pe telefonul mobil si promovarea acestora in mobile web.